Topic: [Cycles] Hoe gebruik ik Depth Of Field... door iemands ogen kijken en focussen ?  (gelezen 2141 keer)


superjamie

« Gepost op: 25 oktober 2016, 11:52:31 am »
Hoi medeblenders...

Ik ben als ik wat gevoederd ben in het complex modelleren in FreeCAD en MakeHuman
tot nu toe ook van plan om nog te gaan oefenen met foto-realistisch renderen in blender
cycles. Maar kan iemand mij uitleggen hoe ik depth of flield effecten kan bereiken in
blender cycles ?...

Ik wil graag een effect kunnen bereiken, dat je door iemands ogen kijkt, met ook de oog-
effecten van focussen op bepaalde objecten... Kan iemand mij uitleggen hoe "depth of field"
werkt in blender cycles en hoe ik het effect kan krijgen van door iemands ogen kijken,
voor eventurweile virtual reality projecten in blender cycles ?...

Alvast bedankt, groetjes Jamie.
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2016, 11:55:17 am door superjamie »

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2016, 13:37:56 pm »
Is alweer even geleden , Depth of Field.
Maar ik heb het vandaag of morgen nodig voor een mooiere render van mijn Tetryons.
Dan post ik hier een beknopte uitleg , want zo ingewikkeld was het niet.

Succes Jamie !