Topic: [Logic Bricks / Collision Checking] Elke Material een andere Voetstappen Geluid  (gelezen 2614 keer)


superjamie

« Gepost op: 05 maart 2017, 14:25:10 pm »
Hoi medeblenders...

Ik ga binnenkort naar de HCC en ik wil alvast wat weten over materialen en collision checking met
logic bricks...

Hoe kan ik elke material een andere voetstappen, spring en land geluid geven zonder scripts ?...

Ik zit er aan te denken om binnenkort een game project starten voor de BGE, waneer de HCC begint,
maar ik ben nu alvast een beetje aan het oefenen met blender...

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn logic bricks kan neer zetten om elke materiaal een andere
voetstappen, spring en land geluid te geven ?... zo ja: zal ik graag een logic brick settup / tutorial
willen zien hier over... dus alvast bedankt voor het vinden van een logic settup / tutorial...

Jamie.
« Laatst bewerkt op: 05 maart 2017, 14:26:49 pm door superjamie »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 05 maart 2017, 14:36:03 pm »
Doe dit nou niet, Jamie. Je hebt weer iets bedacht dat je misschien wilt gaan doen, en nu verwacht je dat wij alles voor je gaan opzoeken op Google. En we weten allemaal dat je het toch niet gaat doen, en dat die tijd dus verspild zal zijn, dus dat gaat zo onderhand echt niemand meer doen.

Ga nou eens een keer echt wat maken, en stel dan vragen over dingen die je al doende tegenkomt - niet op basis van plannetjes die hoogstwaarschijnlijk toch niet gerealiseerd gaan worden.

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 06 maart 2017, 09:32:24 am »
Doe dit nou niet, Jamie. Je hebt weer iets bedacht dat je misschien wilt gaan doen, en nu verwacht je dat wij alles voor je gaan opzoeken op Google. En we weten allemaal dat je het toch niet gaat doen, en dat die tijd dus verspild zal zijn, dus dat gaat zo onderhand echt niemand meer doen.

Ga nou eens een keer echt wat maken, en stel dan vragen over dingen die je al doende tegenkomt - niet op basis van plannetjes die hoogstwaarschijnlijk toch niet gerealiseerd gaan worden.

OK, sorry voor het vragen dan...

Jamie.