Topic: afwezigheid  (gelezen 20378 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 januari 2016, 12:48:30 pm »
Pffff...heftig man...heel veel sterkte voor jullie toegewenst.....

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #16 Gepost op: 03 januari 2016, 13:33:47 pm »
Dit is zeker heel heftig en niet te bevatten.
Ik wens Daniek en de familie allemaal heel veel sterkte toe.
Mijn moeder staat op dit moment aan de hemelpoort en ik zal ze vragen dat ze de hemelpoort heel goed dicht moet houden voor Daniek.
Heel veel sterkte.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #17 Gepost op: 03 januari 2016, 14:51:52 pm »
Veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal. Heftig hoor....

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 03 januari 2016, 17:15:46 pm »
Sterkte.Bedankt voor de update.

Offline Maria

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 03 januari 2016, 21:50:17 pm »
Beste Mark en ook Ijp,

Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal. Flink hart onder de riem, deze zware dagen.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #20 Gepost op: 25 juli 2016, 13:27:49 pm »
Hallo allemaal,

Inmiddels is het weer 6 maanden geleden dat ik wat gepost heb. Mijn dochter ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ze is in totaal 3 weken thuis geweest, en sindsdien ligt ze al weer 3 maanden in het ziekenhuis. Sinds die tijd heeft ze ze een hartoperatie ondergaan en nog een hartkatherisatie. Ook heeft ze een longonsteking gehad (kan dodelijk zijn met haar conditie) en nu heeft ze last van een dichtvallende luchtweg in situaties van stress. Haar longziekte is helaas nog steeds aanwezig, en behandelen is erg lastig doordat er elke keer andere problemen door heen fietsen. Ze krijgt constant zuurstof en lucht onder druk naar binnen via haar neus.

Desondanks slaat ze zich overal doorheen en blijft het een vrolijke meid. ze groeit sinds de hartoperatie goed en is al een stevige dame. Ik kom echter nergens meer aan toe. Ik werk 5 dagen in de week en op die dagen ben ik savonds is het ziekenhuis. Zaterdags is het gezinsdag, zodat de kids ook wat aandacht krijgen, en zondag is het rustdag in het ziekenhuis bij Daniek. We beginnen dit stramien behoorlijk zat te worden, maar het is domweg niet anders. Helaas is het ook niet duidelijk wanneer er licht aan het einde van de tunnel komt, eigenlijk zelfs niet of er licht aan het einde van de tunnel is.

Aan het begin keek ik nog wel eens op het forum, maar dat gebeurd eigenlijk ook nooit meer. De situatie blijft dus hetzelfde: als er echt iets is waar ik bij nodig ben, stuur een bericht of mail me.

Groet,
Mark
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 juli 2016, 14:13:08 pm »
Pffff... nog steeds sterke man, heftige situatie.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #22 Gepost op: 25 juli 2016, 14:51:54 pm »
Het zal zeker niet meevallen omdat allemaal zo te moeten doen maar jullie het allemaal toch maar wel dus alle respect daarvoor.

In ieder geval veel sterkte van deze kant!

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #23 Gepost op: 25 juli 2016, 15:15:29 pm »
Dit zal jullie leven wel helemaal op zijn kop zetten maar ik denk dat er voor jullie allen zeker nog licht komt uit die tunnel en dat er een tijd aan komt dat jullie samen met Daniek nog lang kunnen genieten.
Heel veel sterkte.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 26 juli 2016, 12:41:59 pm »
Heel veel sterkte en erg goed dat je je tijd op deze manier doorbrengt en niet in de verleiding komt om te vluchten achter de PC of het glas. Heel knap van je. Petje af. Goed gefocusd blijven op de problemen dan komen jullie deze moeilijke tijd wel door. Fijn dat je ons op de hoogte stelt.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #25 Gepost op: 07 september 2016, 21:01:41 pm »
Even een hele korte update. Daniek is inmiddels een week thuis geweest maar ligt alweer in het ziekenhuis. Net toen ze naar huis kwam begon ze te hoesten en spuugt veel. Dus ze kon weer terug. Morgen staat er weer een hartketheterisatie op de planning. Dus wordt weer spannend. Het gaat de laatste tijd wel beter met haar. Ze heeft wel dingetjes, maar gelukkig niet zo heftig allemaal meer. Hopelijk gaat het morgen goed, en dan komt ze hopelijk weer naar huis. Wel zijn ze in het ziekenhuis aan het kijken of ze misschien in de buurt verpleegd kan worden omdat ze heel erg veel zorg nodig heeft. Voor ons thuis is dat te zwaar.

Helaas is er nog steeds geen zicht op dat haar long conditie beter gaat worden. Morgen horen we meer daarover, maar we zijn erg bang voor de uitslag. De tijd waarin ze haar nog kunnen behandelen wordt steeds korter.

Nogmaals, ik ben niet veel online, maar ik leef nog wel. Dus als er iets is (zoals spam bijvoorbeeld) laat het me weten.

Groet aan iedereen!
Mark
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #26 Gepost op: 07 september 2016, 22:01:41 pm »
Klinkt heftig allemaal Mark. Veel sterkte weer de komende periode.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 07 september 2016, 22:26:36 pm »
Bedankt voor de update, ik waardeer dat zeer. Veel  sterkte in deze moeilijke periode.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #28 Gepost op: 07 september 2016, 22:30:27 pm »
Hopelijk gaat het voor jullie en zeker voor Daniek helemaal goed komen.
Heel veel sterkte.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #29 Gepost op: 09 september 2016, 16:49:35 pm »
Hallo allemaal,

Weer even een update. Gisteren dus de hart katheterisatie gehad en direct de uitslag te horen gekregen. Deze was gelukkig beter dan we hadden durven hopen. De bloeddruk in haar longen is gezakt. Ter vergelijk: Ze had een poosje geleden 80, het moet 30 zijn. Gisteren had ze 50! Daarbij te horen gekregen dat haar hartkleppen minder lekken en het gaatje wat ze nog had tussen de hartkamers aan het dichtgroeien is.

Je snapt: wij waren helemaal happy gisteren (en vandaag nog steeds trouwens)  ;D. We zijn er nog niet, maar het gaat de goede kant op. Het blijft spannend, want het is de vraag of ze deze lijn vasthoudt als ze stoppen met de medicatie wanneer zij eenmaal de juiste druk bereikt heeft.

De groeten iedereen weer.
Mark
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl