Topic: afwezigheid  (gelezen 20380 keer)


Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Gepost op: 11 augustus 2015, 15:23:08 pm »
Hallo iedereen,

Het is weken geleden dat ik hier online ben geweest, en dat gaat in de aankomende periode zo blijven (helaas).

Na het mooie nieuws dat wij in december onze derde koter mogen krijgen hebben wij een paar weken terug definitief het nieuws gekregen dat we een meisje met het syndroom van down gaan krijgen. Daarnaast heeft ze een volledig AVSD (hartafwijking).

Dat betekent de aankomende periode veel ziekenhuis bezoek, veel stress en zorgen en weinig energie. Daarom vermoed ik dat ik niet veel online zal zijn. Ik heb nog wat projecten lopen, maar die zullen teruggesneden worden naar de noodzakelijke projecten.

Dus, als jullie iets nodig hebben, aangepast willen hebben op het forum, vragen of opmerkingen hebben aan mijn adres: Mail me. Ik heb gewoon de tijd niet meer om elke post op het forum te lezen, hoe graag ik het ook zou willen.

Veel blender plezier!
Mark
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,859
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2015, 15:51:33 pm »
Naar nieuws ,ik wens je heel veel sterkte aankomende tijd.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2015, 16:18:06 pm »
Vervelend nieuws Mark. Veel sterkte voor jou en je gezin.

Aangezien Zaph voorlopig ook wegvalt voor de challenges, laat het maar even weten als ik (of iemand anders) een steentje bij kan dragen.

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2015, 16:25:32 pm »
Ondanks alles gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat het schrikken is. Maar ik zou een wereld zonder mensen met het syndroom van Down minder mooi vinden. Al gaat het jullie ongetwijfeld veel energie kosten.

Mijn vrouw werkt op een zmlk en vindt het de leukste kinderen om mee te werken. Ze laten je de wereld op een andere manier zien. Ze zijn puur en eigenzinnig.

Een hartoperatie is natuurlijk erg ingrijpend en een heel spannende periode voor jullie, maar de chirurgen hebben volgens mij veel ervaring met een dergelijke ingreep.

Jammer dat je nu niet veel meer op het forum bent, maar het is voor het betere doel.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2015, 16:58:17 pm »
Dat is heel vervelend nieuws.
Ik kan me nog heel goed voor de geest halen wat voor stress dit met zich mee brengt een baby die ook nog geopereerd moet worden.
Mijn kleinzoon had in totaal 5 afwijkingen aan zijn hart Taussig-Bing maar die is nu bijna 4 jaar en het gaat super met hem.

Maar in jullie geval is er ook nog syndroom van down geconstateerd met een hartafwijking ik wens jullie het allerbeste toe in deze moeilijke stressvolle tijd.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2015, 21:49:54 pm »
Gefeliciteerd en Sterkte Jullie :)
Beterschap voor de kleine ! En veel geluk samen  :D :D ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2015, 00:13:12 am door blenderbrammetje »

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2015, 00:34:12 am »
Ah, klote man - sterkte!  :-\

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #7 Gepost op: 12 augustus 2015, 10:17:03 am »
Ook van mij uit veel sterkte en tegelijk veel gelukwensen met de nieuwe spruit.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2015, 10:33:03 am »
Heftig man maar geloof me, ondanks alle beren die je nu op de weg ziet gaan er ook heel veel hele mooie en gelukkige momenten komen.
Sterkte.

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #9 Gepost op: 16 december 2015, 17:39:39 pm »
Zo, en toen waren we ineens 4 maanden verder. Even een berichtje van mij.

Allereerst even een welkom aan alle nieuwe leden die erbij gekomen zijn de laatste maanden. Welkom!  ;D

Op 1 december is Daniek geboren! De afgelopen maanden hebben hun ups en downs gehad, maar al met al is het best goed gegaan. Daniek ligt nu al vanaf haar geboorte (keizersnede) in het ziekenhuis. Net toen we afgelopen weekend dachten dat ze naar huis zou kunnen werd ze verkouden. Een verkoudheid stelt normaal niets voor, maar voor een down patiëntje met een hartafwijking is zoiets levensbedreigend. De verkoudheid daargelaten doet ze het eigenlijk erg goed. Ze is wel veel moe, maar voor de rest ging ze als een trein.

Ze zal met een maand of 3 á 4 geopereerd gaan worden aan haar hart, afhankelijk van hoe het met haar gaat zal ze tot dat moment ziekhuis uit en in gaan. Hopelijk is ze meer thuis dan daar, want als ze in het ziekenhuis ligt komen we thuis helemaal nergens aan toe.

Ik verwacht dan ook niet dat er veel zal veranderen de aankomende periode qua activiteiten van mijn kant.
Als je mijn aandacht wil: mail me dus.

Groet,
Mark

P.S. wil iedereen posts plaatsen in het forum waar het hoort? Ik heb zojuist weer een paar posts moeten verplaatsen uit het mededelingen forum omdat ze daar niet hoorden.
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #10 Gepost op: 16 december 2015, 18:18:48 pm »
Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Daniek.
Mooi dat ze als een trein gaat en dan zal de verkoudheid ook met een sneltrein verdwijnen.
Verder zal ik je niet storen Mark neem de tijd en heel veel succes met jullie gezinnetje.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 december 2015, 19:01:59 pm »
Geniet van elkaar... :D

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 17 december 2015, 08:52:34 am »
Fijn dat je ons hier op de hoogte houdt. Ik heb me vaak afgevraagd hoe het er bij jou voor staat, maar durfde niet te mailen om het te vragen. Als iedereen dat zou doen van het forum leidt dat te veel af. Gelukkig lijkt het allemaal goed te gaan. Veel geluk en sterkte de komende tijd. En een uodate af en toe over de ontwikkeling wordt door mij op prijs gesteld al heeft het niks met Blender te maken.

Offline blenderbrammetje

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,398
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 23 december 2015, 02:14:40 am »
Hé Sterkte en veel geluk samen , Prettige Feestdagen alvast.... 

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #14 Gepost op: 03 januari 2016, 11:58:58 am »
Weer even een korte update:

De afgelopen week is super spannend geweest. begin vorige week is Daniek geopereerd aan iets klein aan haar hart. Dus dat is nog niet de uiteindelijke operatie. Door de operatie kreeg ze een infectie aan haar darmen waar ze 2 dagen later aan geopereerd is. 2/3 van haar dikke darm was al dood en dat hebben ze weggehaald. Door de twee operaties en alle infecties lag ze eergisteren op het randje van de dood. Ze is echter de afgelopen dagen goed vooruit gegaan, en vanochtend zagen we weer wat tekens van leven. Het blijft nog even een paar dagen spannend want ze is nog steeds niet stabiel, het kan zo ineens weer fout gaan. Vooralsnog zijn de arten erg positief en is de kans dat ze weer helemaal aansterkt erg groot.

Dit is het even voor nu...

MAD
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl