Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Speedthriller

Pagina's: [1] 2
1
Experimenten / Re: Filmic Blender als de nieuwe standaard!?
« Gepost op: 08 april 2018, 20:00:05 pm »
Filmic is standaard geinstalleerd op alle versies van Blender 2.79. Kijk maar eens onder color management.

2
Modelleren / Re: [Modelling] Vrij irritante overtolliigheid bij modelleren...
« Gepost op: 17 maart 2017, 20:00:22 pm »
Weet je zeker dat je een dubbele face hebt? Ik denk zelf dat de muur niet helemaal vlak is. Probeer eens alles te selecteren en over de x-as naar nul te schalen. (s_x_0)

3
Ik gebruik de volgende addon met PBR shaders regelmatig: http://3dwolf.weebly.com/materials.html Er staat bij dat hij niet geoptimaliseerd is voor Blender versie 2.78, maar bij mij werkt het gewoon  ;)

4
Belichting en Rendering / Re: [Cycles] Photo-realistic skin shader (node setup)
« Gepost op: 25 oktober 2016, 20:19:16 pm »
Je kunt ook de volgende add-on gebruiken. http://www.manuelbastioni.com/manuellab.php De skin shaders die hier gebruikt worden zijn erg goed vind ik.

5
Experimenten / Re: texturing en nodes...
« Gepost op: 02 mei 2015, 01:49:43 am »
Je kunt de vacht ook eventueel ook kammen  ;) Zie de volgende tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=LCghBIUZyuM&list=UUJspWFXSL1guQPdFqh4lFjQ

6
Onderhanden werk / Re: Robot
« Gepost op: 26 april 2015, 13:36:57 pm »
Bedankt Rozz! Hij moet in ieder geval mechanisch wel een beetje kloppen ja.  ;) De renders zijn met cycles gedaan, met behulp van de toon shader. Hier een goede tutorial hierover! http://www.minimaexpresion.es/?p=1070&lang=en

7
Onderhanden werk / Re: Robot
« Gepost op: 26 april 2015, 12:58:32 pm »
Ja alles.  ;) Alle 20 cylinders, als hij klaar is. Ik heb al een goede tutorial gevonden, waar alles goed in uitgelegd word.

8
Onderhanden werk / Re: Cernunnos
« Gepost op: 26 april 2015, 12:57:08 pm »
Geweldig project! Nooit geweten dat Slaine zo populair was  8)

9
Onderhanden werk / Re: Robot
« Gepost op: 26 april 2015, 12:48:46 pm »
Bedankt! Ik heb hem overigens niet zelf bedacht. Ik vond wat concept art op het internet, en dacht, die moet ik gewoon maken! De armen zijn het enige dat ik momenteel af heb, hier eentje in close up.


10
Onderhanden werk / Robot
« Gepost op: 26 april 2015, 12:21:39 pm »
Hallo allemaal. Hier een projectje waar ik al een tijdje mee bezig ben. Als ie klaar is is het de bedoeling dat hij een rig krijgt, zodat ik er een paar animaties mee kan maken.


11
Experimenten / Re: Wijnglazen...
« Gepost op: 26 april 2015, 11:33:42 am »
Ziet er goed uit Rozz! Alleen denk ik dat je de kleur van het glas beter wit maken in plaats van het standaard grijs.

12
Onderhanden werk / Re: Studio setup
« Gepost op: 04 april 2015, 12:59:22 pm »
De hemi lamp in cycles is exact hetzelfde als een sun lamp. Kijk maar in het properties menu. Daar staat "Not supported, interpreted as a sun lamp"

13
Hulp / Re: ik snap het niet
« Gepost op: 25 januari 2015, 11:55:19 am »
Heb je "remove doubles" geprobeerd? Het lijkt er op alsof je 2 vlakken op elkaar hebt liggen.

14
Traditionele artwork / Re: Matte painting
« Gepost op: 08 augustus 2014, 19:21:44 pm »
Je zou ook een render kunnen maken van een landschap dat je maakt met de landcape modifier. Ik heb hier laatst  nog een interessante tutorial over gevolgd.



15
Eindresultaten / Re: Keltische halsring
« Gepost op: 21 juli 2014, 18:28:10 pm »
Oke, ik heb nog wat dingen veranderd, ik denk dat  hij zo goed is. Ik heb een grungetexture gebruikt en de verlichting een stuk feller gemaakt. Ik heb voor deze render 3- punts verlichting gebruikt, samen met HDRI verlichting voor de reflecties in het metaal.


Pagina's: [1] 2