Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - JamieVanCadsand

Pagina's: 1 2 [3]
31
Hoi medeblenders...

Ik ben zo ongeveer vergeten hoe je de 3d-view moet gaan richten op een bepaald object
in bijvoorbeeld de verte... Hoe moest dat ook alweer ?...

Ik bedoel natuurlijk die tool of sneltoets of dergelijke, om de 3d-view te richten op een
bepaald object die verder weg is, zodat je er niet helemaal naartoe hoeft te gaan, maar
gewoon via die tool er zo naartoe kan richten... Het liefst wil ik die sneltoets weten !.
En die tool s.p.v.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat ook alweer moet ?, ik ben het zo'n beetje vergeten...

Alvast bedankt voor jullie uitleg !, Jamie.

32
Eindresultaten / [Cycles] Speelgoed Propellor
« Gepost op: 27 december 2017, 20:28:36 pm »
Hoi medeblenders...

Dit heb ik gemaakt in cycles... een speelgoed propellor.

Hier is die:


Wat vinden jullie hiervan ?.... laat het graag weten,
Jamie.




EDIT:

Had iets meer subdevision moeten gebruiken voor de render... hij is
iets te blokkerig aan het steeltje !... Oja... en voor de node setup naast
mijn glozzy en diffuse shader ook nog een transclusent shader en een
frensel node...

Nouja... voor de volgende keer, als ik het niet vergeet.


33
Experimenten / [Metaballs + Sculpt] Landschappen voor Game-Assets, wie doet er mee
« Gepost op: 26 december 2017, 14:44:23 pm »
Hey game creators...

Ik ben bezig met het oefenen, game assets zoals landschappen te modelleren
met metaballs en sculpten... dit is een van mijn pogingen om landschappen
te creƫren...

Een van mijn expirimenten:



Doen jullie ook mee met het experimenteren met metaballs ?... het is leuk,
maar wel even oefenen... ik ben vanplan om vanavond (dan moet ik wel
tijd hebben) weer verder te gaan oefenen.... en straks ook nog.

Jamie.
 

34
Game Engine: resources / [Painting] Free Sculpt Brushes
« Gepost op: 20 december 2017, 15:04:46 pm »
Hey Game Developers...

Ik heb hier gratis met GIMP gepainte sculpt brushes... Deze topic is nog niet af, er komt
mogelijk nog meer bij. Tot nu toe alleen landscape voor game environments, waarbij ik ook
nog andere varianten erbij wilt gaan painten.

Alle brushes mogen gebruikt worden en zelfs bewerkt. Ik wil er later misschien ook nog elementaire brushes
zoals cracks, metal en wood erbij gaan painten en misschien zelfs symboolen.

Landscape:
Landscape Brush1
Landscape Brush2
Landscape Brush3
Landscape Brush4
Landscape Brush5
Landscape Brush6
Landscape Brush7
Landscape Brush8
Landscape Brush9
Landscape Brush10
Landscape Brush11
Landscape Brush12
Landscape Brush13
Landscape Brush14
Landscape Brush15
Landscape Brush16




Geen credits vereist... deze mogen jullie gebruiken zonder kosten.
Succes met sculpten, Jamie.

35
Onderhanden werk / [Blender2Godot] Moon Sculpt
« Gepost op: 19 december 2017, 17:08:30 pm »
Hoi medeblenders...

Ik doe een poging om een maan oppervlakte te sculpten als game asset, om te oefenen.
Ik ben momenteel de basis aan het modelleren om te kunnen sculpten.

Dit is mijn werk tot nu toe:


Vanavond wil ik de karates modelleren...





36
Modelleren / [Sculpting] Sculpten naar beneden [OPGELOST!]
« Gepost op: 18 december 2017, 20:38:43 pm »
Hey Blender Gebruikers...

Ik ben net een nieuw project begonnen voor game assents... Ik ben een maan oppervlakten aan
het sculpten als oefening voor 'Godot Engine'...

Maan Sculpt (net begonnen aan oppervlakte):




Ik zit met een probleem...

Ik heb al een poos niet meer gesculpt en ik weet niet hoe ik naar
onder moet sculpten (op de z-as naar beneden)... ik wilde al
een klein sculptje doen, maar het lukt me echter alleen om naar
boven te sculpten, naar onderen ben ik helemaal vergeten...

Kan iemand mij precies uitleggen hoe je ook alweer naar onder
moet sculpten ?... met screenshots graag !...

Alvast bedankt voor jullie hulp, Jamie.



EDIT:

Het probleem is gefixt... voor andere die gedesinteresseerd zijn in "Godot Engine",
hier is de link. Dit wilde ik even vermelden !.





37
Eindresultaten / [Cycles] Raam Oefening... Eerste Keer!...
« Gepost op: 27 november 2017, 21:12:03 pm »
Hey Medeblenders...

Dit is mijn eerste raam in blender's cycles render engine... het ziet er nog beginnelijk uit,
maar het is een oefening met een resultaat:






Zeg alstublieft niet dat het er niet uit ziet... het is een oefening en dat wil ik delen...

Jamie.


38
Eindresultaten / [Cycles] Coloured Schroeven
« Gepost op: 19 oktober 2017, 19:54:28 pm »
Hey Medeblenders...

Ik heb gekleurde reflecterende schroeven gerenderd in cycles...
Dit zijn ze...



Wat vinden jullie hiervan ?... laat het graag weten.
Jamie...

39
Eindresultaten / [Cycles] Chasterfield Bank, Afgerond
« Gepost op: 19 oktober 2017, 17:40:50 pm »
Hoi blenders...

Uiteindelijk is mijn chasterfield bank af... dit is em.




Ik heb em gerenderd in cycles en je ziet dat ik op wat betreft modelling al
begint te groeien...

40
Onderhanden werk / [Modelling] Chasterfield Bank...
« Gepost op: 16 oktober 2017, 21:52:26 pm »
Hoi luistes...

Ik ben een nieuwe uitdaging aan het aangaan. Het modelleren van een chasterfield Bank.

Modelleren in Blender:


Ik was al verder, maar er zaten wat fouten in. Ik ben daarom even opnieuw begonnen door
ook goed te kijken naar wat ik doe... het zal nog een werkje worden. Dit is de eerste keer dat
ik echt iets complex probeer te gaan modelleren. Ik zit nu in mijn derde jaar met blender,
tijd dat ik dus beter mijn best ga doen...

Er zaten gister avond wat fouten in die bank, dus begin daarom even opnieuw.





Edit:

Ik heb nu de viewport colors en een paar materials alvast toegevoegd...
Ik heb vanavond geen tijd, want ik moet dan zwemmen. Ik heb er nu nog even
aan gewerkt en ik hoop dat deze uitdaging zal slagen.

Ik denk dat ik morgen avond ga beginnen aan de knoopjes van deze bank.
Dat zal ik niet in een avond af krijgen. Ik heb dus nog een hoop werk aan de
boeg. Ik moet dus goed kijken wat ik doe en er bij nadenken.

Mijn werk tot nu toe, alvast wat materials toegevoegd, incl. viewport colors:




41
Eindresultaten / [Cycles] Houten Beeld
« Gepost op: 13 oktober 2017, 21:42:06 pm »
Hey medeblenders...

Ik heb weer iets af... dit was dus ook een oefening...

Het was anders dan hoe ik het in mijn hoofd hebt, maar goed...
Ik heb een houten beeld gerenderd...



Wat vinden jullie hiervan ?... laat het graag weten.
Jamie.

42
Eindresultaten / [Cycles] Goud Kroon
« Gepost op: 12 oktober 2017, 20:04:00 pm »
Hoi Medeblenders...

Dit heb ik gerendert in blender's cycles render.
Ik had er eigenlijk een environment map bij moeten doen, maar goed...
voor de volgende keer...




Wat vinden jullie hiervan... laat het graag weten.

Jamie.

43
Modelleren / [Modelling] Boolean via Edit Mode (zonder Modifier), hoe ?...
« Gepost op: 11 oktober 2017, 11:30:09 am »
Hoi mensen... ik ben weer op het forum.

Heeft iemand enig idee hoe je in blender een boolean operatie kan doen voor modellen,
zonder de modifier te hoeven gebruiken ?... dus gewoon via de standart boolean tool,
zonder add-on ?...

Heeft iemand enig idee... Zo ja: dan zal ik em graag willen weten.

Alvast bedankt voor jullie hulp, Jamie,

Pagina's: 1 2 [3]