Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 124
1711
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 06 juli 2014, 14:16:10 pm »
Deze muis is een aankleedpop en niet degene die in de scene verschijnt die is beter gemodeleerd :)
Wat lastig is met modeleren is dat de fouten in topologie zijn ontstaan door blender zelf, evenals de mirror het toch presteert om dubbele vertexen neer te zetten op plaatsen waar je niet om vraagt, het herstellen kost dan tijd omdat het een verassing is waar de fouten zitten.

1712
Onderhanden werk en demo's / Re: Minions boeiend onderwerp
« Gepost op: 06 juli 2014, 12:44:01 pm »
Ze zien er grappig uit.
Ga je er een animatie van maken?

1713
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 06 juli 2014, 12:34:14 pm »
Topologie kan verwarrend zijn zeker als de mesh fouten maakt met het aanbrengen van faces
 soms denk je het is de topologie terwijl het gewoon een foutje is wat hersteld kan worden.

Selecteer de mesh en delete de faces.


Voeg de faces opnieuw toe.



Links moet de mesh nog bewerkt worden rechts gedaan en de faces opnieuw aangebracht.
Dit is een voorbeeld links word met de mirror gedaan.

De jas is klaar en kan worden geexporteert naar de scene nu de pantalon en bloes .






1714
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 05 juli 2014, 21:31:51 pm »
Was een foto genomen bij de kleermaker :)

1715
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 05 juli 2014, 13:34:24 pm »
Vandaag begonnen om de pianist aan te kleden :)
Benieuwd of het lukt




1716
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 04 juli 2014, 13:13:39 pm »
De poten wijzen zichzelf aan :).
Het is door de vele bones een zeer zenuwachtig type en dat maakt het zo beweegelijk.
Ik hoop dat het zo duidelijk is op de foto.


1717
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 04 juli 2014, 12:31:48 pm »

1718
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 04 juli 2014, 11:21:25 am »
Goedemorgen , wat soms een probleem is dat de weight paint niet goed pakt en de mesh vervormt tijdens het bewegen.
Ik ben erachter gekomen zodra je een bone toevoegd en gelijk naar weightpaint gaat om de mesh te hechten aan de bones en daarna pas de volgende bone  extruden ,dat dit makkelijker is,het viel mij op.
Waarom dit is weet ik ook niet :)

1719
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 03 juli 2014, 21:42:49 pm »

De piano is klaar, dat gaat niet meer over ijp denk ik, heb mijn bedrijf en al weg moeten doen wel balen maar ik heb het geaccepteerd het is niet anders.
Ja array ik wist er van lol te laat .
Toch merk ik dat ik behendiger word en zelf de fout opsporingen kan verhelpen, man zoveel info .

1720
Animatie en Rigging / Re: sculpten animeren?
« Gepost op: 03 juli 2014, 20:11:22 pm »
Ok weer een nieuwtje dan:)
Ik blijf nog even hangen op de 2.7 aangezien ik de nieuwe functies nog niet nodig heb in dit project.
Hierna laad ik het en ga me uitleven op de nieuwe smoke engine of verbetering.

1721
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 03 juli 2014, 19:50:23 pm »
Dat merk je vooral als je wat langere strings maakt van die bones, tijdens het schrijven merk ik dat we half engels half nederlands typen :)
20 jaar terug ondenkbaar.

1722
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 03 juli 2014, 15:09:10 pm »
De basis is er nu de poten en het klavier en naar de winkel om de bak te vullen met borrelnoten.





Toetsenbord is klaar een hoop werk ik heb alle toetsen apart gemaakt zodat ik het later kan per toets aan een noot kan koppelen alleen nog seperaten en benoemen.. nu de poten.




1723
Blender Interface / Re: Geluidtoepassing
« Gepost op: 03 juli 2014, 13:47:19 pm »
En stiekum hoop ik hier mee weer een weg te kunnen bewandelen om weer aan het werk te gaan vanuit thuis.
Eerst even iets beter er in worden  :).
De bas is inmiddels goed genoeg voor de animatie ,details zijn niet nodig scheelt weer render tijd, nu de piano.


1724
Animatie en Rigging / Re: sculpten animeren?
« Gepost op: 03 juli 2014, 13:21:08 pm »
Het nadeel van sculpten is dat je met zeer hoge resoluties moet werken, het werkt goed als je de PC van het pentagon in huis hebt :)

1725
Over Blender / Re: Goed nieuws over cycles rendering!
« Gepost op: 03 juli 2014, 12:59:15 pm »
De 2.7 versie beloofd heel wat en heeft veel in zijn mars zoals ik gelezen had wat ze allemaal van plan zijn.
De drag en drop toepassingen worden ook uitgebreid, alles word wat overzichtelijker :)

Pagina's: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 124