Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 292
3886
Leuterhoek / Een Gelukkig 2014 en een goed Blender jaar.
« Gepost op: 01 januari 2014, 00:44:41 am »
Een Gezond en Gelukkig 2014.
En dat het een goed Blender jaar mag worden. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZC5nkqyyJm4

3887
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 30 december 2013, 10:41:33 am »
JvL,
ik ken het probleem dat in pose mode alles mee beweegt wat niet hoort te bewegen. :(
Ik weet niet of je hier ook bekent mee bent,  rigitfy handels aan je rig te koppelen, bij mijn model dat lukte toen niet maar het lijkt mij wel heel handig.
Voor de gene die nog niet weten wat rigitfy handels zijn heb ik een simpele tutorial.
http://www.youtube.com/watch?v=8u1CwzLV8Vo
JvL volgens mij  zal dit voor jou al heel bekent voorkomen.
Succes met het animeren van je model The way of the samurai. ;)

3888
Animaties / Re: Meeuwen.
« Gepost op: 29 december 2013, 18:17:49 pm »
JvL,
Ik ben maar eens aan de gang gegaan met het Blenderboek Mastering Blender, dus het was inderdaad een test. ;)

3889
Post Processing en Compositie / Re: Storing Televisie Nodesystem gebaseerd
« Gepost op: 29 december 2013, 18:11:12 pm »
Ik kom morgen zeker hier weer terug, als er geen storing is :D  ;)

3890
Animaties / Re: Meeuwen.
« Gepost op: 29 december 2013, 13:02:23 pm »
RDL,
Ik heb in de animatie de vleugel beweging zo goed als ik kon aangepast en even ter informatie, de vleugel beweging is een wave modifier.

JvL,
Ik heb die hele kleine vogels op de achtergrond iets groter gemaakt en ook hier zit een particle system aan gekoppeld maar dan met
Brownian op 0.069
Drag op 0.436
Damp op 0.085

Ik heb nog een meeuwen geluid gevonden dus animatie heeft nu ook geluid. ;)

3891
Animaties / Meeuwen.
« Gepost op: 28 december 2013, 19:45:25 pm »
Hier mijn Particles system test met vogels ik denk dat het redelijk is gelukt :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=qr2WNeZe180

3892
Particles en Simulaties / Re: Particles roteren.
« Gepost op: 28 december 2013, 19:41:24 pm »
Het is tot zover gelukt ik heb de timeline start op frame 2 moeten zetten anders bleven mijn vogels roteren.
Vogel trek test.
http://www.youtube.com/watch?v=VvJoDIcy4xc

3893
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 27 december 2013, 20:28:13 pm »
Ik ben heel benieuwt of het goed gaat met het riggen.
Bij mij was de eerste rig een grote fiasco maar dat zal wel aan mezelf liggen. ;)

3894
Game Engine: resources / Re: funkboxing
« Gepost op: 27 december 2013, 20:24:04 pm »
Leuke filmpjes.
De hoofdrolspelers maken er een mooi bende van. ;)

3895
Onderhanden werk / Re: Robot serie nr. rdl0012013
« Gepost op: 27 december 2013, 20:17:06 pm »
Ziet er inderdaad goed uit en ik ben benieuwd hoe de animatie wordt. ;)
De handen vindt ik ook niet slecht hoor, die zien er goed uit.

3896
Particles en Simulaties / Re: Particles roteren.
« Gepost op: 27 december 2013, 20:12:27 pm »
Nee ik laat hem met Alt a gewoon afspelen dus hij begint gewoon iedere keer opnieuw maar dan naar 2 of 3 keer afspelen gaan de objecten roteren?
Verander ik iets aan de instellingen dan is de animatie weer even gewoon zonder rotatie. :cry:

3897
Particles en Simulaties / Particles roteren.
« Gepost op: 27 december 2013, 13:10:20 pm »
Ik weet niet wat het is maar als ik het Particles systeem instel en de animatie afspeel dan komen mijn objecten mooi naar de camera toe.
Als de animatie 2 of 3 keer laat afspelen dan gaan ineens mijn opjecten draaien maar ik heb geen rotation ingesteld :(
Wat doe ik verkeerd :?:

3898
Traditionele artwork / Re: Promo online
« Gepost op: 25 december 2013, 10:05:03 am »
JvL,
Leuk gemaakt maar het acteer is wat minder, de cast had wat uitgesprokener kunnen zijn. ;)
Het is jammer dat de muziek van een bepaalde artiest moest zijn ik denk dat er veel betere muziek is in die wereld.
Maar je blenderwerk ziet er goed uit en dat maakt het weer helemaal goed. :shock:

3899
Leuterhoek / Re: Gooseberry
« Gepost op: 23 december 2013, 19:43:16 pm »
Citaat van: "Jogai"
De Blender Foundation kondigt een nieuw project aan, genaamd Project Gooseberry. Bij het project wordt in samenwerking met studio's en ontwikkelaars gewerkt aan een lange speelfilm en worden ook developmenttools voor Blender ontwikkeld om dit doel sneller te bereiken.

Meer: https://tweakers.net/nieuws/93328/blend ... lfilm.html
Jogai,
Ik ben heel erg benieuwd naar Project Gooseberry en ook hoe Blender verder wordt ontwikkeld. :D

Citaat van: "wpostma"
Hallo,

Als het niveau net zo hoog is als de film Sintel dan ben ik heeeeeeeel eeeerrrrrggg benieuwd naar het resultaat.

Dit moet je zien: http://tweakers.net/video/1907/sintel.html
wpostma,
Van deze film Sintel staat op de Blender website ook info en een snelkoppeling naar de film Sintel.
Blender Foundation’s  heeft meer open movies gemaakt en deze staan ook op deze webpagina.
http://www.blender.org/features/projects/

Veel kijk plezier ;)

3900
Eindresultaten / Re: Spike invasion.
« Gepost op: 23 december 2013, 12:09:15 pm »
Net als het filmpje Prettige Kerstdagen en een gezond 2014,  heeft ook het filmpje The spikes are coming een update gehad.
Luister en huiver.

http://www.youtube.com/watch?v=GGFv7dJF6XE

Pagina's: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 292