Dutch Blender Community

Algemeen => Mededelingen => Topic gestart door: Ruud op 13 november 2018, 08:31:40 am

Titel: handige map tool.
Bericht door: Ruud op 13 november 2018, 08:31:40 am
Een handige convertor voor mappen online.
De hoogtemap bump die ik maak moest worden omgezet naar een normal map wil het in een game functioneren,weer even wennen om in internal te werken :P, tijdens de zoektocht kwam ik dit tegen heel handig. https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
Titel: Re: handige map tool.
Bericht door: Rezzy777 op 13 november 2018, 10:48:38 am
Goeie tip, Ruud! Lijkt wel op het gratis programma CrazyBump!  ;)
Titel: Re: handige map tool.
Bericht door: JamieVanCadsand op 19 november 2018, 11:18:44 am
Een handige convertor voor mappen online.
De hoogtemap bump die ik maak moest worden omgezet naar een normal map wil het in een game functioneren,weer even wennen om in internal te werken :P, tijdens de zoektocht kwam ik dit tegen heel handig. https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/

Tja.... ik waarschuw je, de internal word binnenkort ( vanaf blender 2.8 ) wel volledig
vervangen door EEVEE.

Misschien kun je jezelf er alvast op voorbereiden, te wennen aan EEVEE. Door een testbuild
van blender 2.8 te downloaden. Hier...
 (https://builder.blender.org/download/).

Succes, Jamie

Titel: Re: handige map tool.
Bericht door: Ruud op 19 november 2018, 11:49:28 am
Jamie stop, misschien is een normal grijsmap nog steeds van toepassing zoals in elk 2 of 3d programma!