Topic: UV unwrapping  (gelezen 12045 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #30 Gepost op: 13 oktober 2014, 15:36:01 pm »
Ik heb Blender opnieuw geïnstalleerd en ik ben er achter gekomen dat Sampeling Square bij Samples aan stond en bij de nieuwe geïnstalleerde Blender staat Sampeling Squaren uit.
Nu gaat het renderen een stuk sneller
https://www.dropbox.com/s/y9n3a3jymmi34ap/Test%20file2.blend?dl=0
Deze test blend file heb ik nu gedenderd in 00:23.57
Daar wordt ik gelukkig weer blij van :) :)

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 13 oktober 2014, 17:25:50 pm »
Ik heb het weer geprobeerd, met weer hetzelfde probleem.
Hij doet er nu bij mij zelfs langer over dan gisteren (1:23) en ook weer 2 verschillende samplings 20 en 400

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #32 Gepost op: 13 oktober 2014, 19:21:54 pm »
Zet waar je je Samples instelt Sampeling Square uit.

Offline P D

  • Member
  • *
  • Berichten: 535
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 13 oktober 2014, 19:33:24 pm »
Nu gaat het wel goed
CPU 0:06.18
GPU 0:05.05

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #34 Gepost op: 13 oktober 2014, 19:43:15 pm »
Aan de hand van een tutorial wat aan het experimenteren gegaan met uv unwrapping en node editor....


Heb hem ff met een spiegel ondergrond gedaan en rendertijd is 49.09 sec.
Staat links boven in de hoek...


Ik begrijp er niets van waarom dat Sampeling Square bij mij aan stond :-\
Maar ik ben Blij dat het is opgelost en daar kwam ik achter door de Prachtige image van Rozz.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 13 oktober 2014, 20:41:11 pm »
Bedankt voor de eer IJP... ;D