Topic: [Blender 2.8] Waarom heeft EEVEE geen "VR 360 Camera" Support ?...  (gelezen 528 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 151
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 april 2018, 11:54:46 am »
Hey Blender Testbuild Gebruikers en Animatoren...

Ik vraag mezelf af, of blender's eevee engine ooit "VR 360 Camera" support gaat ondersteunen...
Ik wil EEVEE in de toekomst gebruiken voor 360 degrees animaties voor o.a. youtube en andere
projecten, maar het lukt mij dus niet om bijvoorbeeld een fisheye 360 camera beeld te animeren
of te renderen in blender's nieuwe viewport render engine EEVEE...

Wat is er aan de hand met EEVEE's camera onderstruning ?.... is dat omdat het nog in ontwikelling is,
of heeft het een andere reden ?....

Alvast bedankt voor jullie antwoorden, Jamie.
« Laatst bewerkt op: 13 april 2018, 11:59:36 am door JamieVanCadsand »
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,722
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2018, 08:51:09 am »
Lijkt mij dat het nog allemaal in ontwikkeling is.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 151
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2018, 10:40:04 am »
Lijkt mij dat het nog allemaal in ontwikkeling is.

Ja... dat is waar, dan hoop ik dat het nog komt.
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,737
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2018, 10:57:00 am »
Wat ik begreep is dat er op zijn vroegst aug. 2018 de eerste final release uitkomt.

Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 151
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2018, 11:54:37 am »
Wat ik begreep is dat er op zijn vroegst aug. 2018 de eerste final release uitkomt.

Ja, dat zal fantastisch zijn...

Vind jij ook dat EEVEE vrij snel renderd, of is jouw dat nog niet opgevallen?...

Ik dacht dat het render proces veel sneller is vergeleken met cycles... het word alleen
tijd dat ik een nieuwe grafische kaart in mijn computer laat zetten...

Ik merk op mijn computer dat EEVEE best nog al hapert... plus dat ik nog een stuk
sneller wil kunnen renderen voor animaties, aangezien dat in EEVEE (dacht ik tenminste)
uit zich zelf al een stuk makkelijker is, vergeleken met cycles.

« Laatst bewerkt op: 16 april 2018, 10:04:59 am door JamieVanCadsand »
Ik ben aan het leren programeren en gebruik hiervoor om te beginnen 'Pure Basic'... Nu nog het spelletje 'Bouncing Ball' verder programeren en ga naar niveau II. Dan krijg ik nog moeilijkere opdrachten en moet ik dacht ik ook codes leren analyseren, op papier zetten en her-programeren...

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,494
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 april 2018, 19:49:21 pm »
Jamie al eens een 360 gemaakt in de normale versie van Blender?