Topic: [Cycles] Speelgoed Propellor  (gelezen 423 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2017, 20:28:36 pm »
Hoi medeblenders...

Dit heb ik gemaakt in cycles... een speelgoed propellor.

Hier is die:


Wat vinden jullie hiervan ?.... laat het graag weten,
Jamie.




EDIT:

Had iets meer subdevision moeten gebruiken voor de render... hij is
iets te blokkerig aan het steeltje !... Oja... en voor de node setup naast
mijn glozzy en diffuse shader ook nog een transclusent shader en een
frensel node...

Nouja... voor de volgende keer, als ik het niet vergeet.

« Laatst bewerkt op: 28 december 2017, 10:18:57 am door JamieVanCadsand »
Ik ben PureBasic aan het leren voor mijn project...,
Ik heb namelijk een vrijwilliger die mij de taal leert
en ik ben 's avonds thuis en aventoe 's ochtends
op de glazenpui aan het oefenen met wat ik geleerd
heb - als door zelf dingen uit te zoeken!...

Offline Desireez

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 juli 2018, 06:36:56 am »
The help I received from this forum is considered to be highly collaborative and gaining more knowledge.