Topic: [Metaballs + Sculpt] Landschappen voor Game-Assets, wie doet er mee  (gelezen 278 keer)


Offline JamieVanCadsand

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
  • Blender Project: Geen
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 december 2017, 14:44:23 pm »
Hey game creators...

Ik ben bezig met het oefenen, game assets zoals landschappen te modelleren
met metaballs en sculpten... dit is een van mijn pogingen om landschappen
te creƫren...

Een van mijn expirimenten:



Doen jullie ook mee met het experimenteren met metaballs ?... het is leuk,
maar wel even oefenen... ik ben vanplan om vanavond (dan moet ik wel
tijd hebben) weer verder te gaan oefenen.... en straks ook nog.

Jamie.
 
Photo-realistism:

1- Modelleer met eventurweil bevels en sharp edges.
2- Sculpten met displacement textures.
3- Gebruik vertex attributten i.v.m. edges rond modellen
4- Eventurweil Texture Painting
5- Render met complex materials...
6- Gebruik Filmic Color Management
7- High Samples
8- 4K Resolutie