Topic: Kan slecht slapen... jullie niet ?...  (gelezen 6969 keer)


superjamie

« Gepost op: 13 september 2016, 11:35:07 am »
Hoi medeblenders...

Ik besluit deze topic te starten, op de vraag hoe goed jullie kunnen slapen... Ik zal jullie
vertellen hoe slaap bij mij werkt:

Meestal val ik wel in slaap, maar duurt het wel even... ik heb vaak 2 of 3 keer per/jaar dat
ik een wakkere nacht heb... ik mis mijn dikke darm groot deels en kom afentoe stofjes
tekort... momenteel slaap ik namelijk slecht...

Ik woon op arduin, op een woning... in de Vlissingse stad... vlak bij de kerk. De begleiding
van mij woning heeft als het goed is een mail gestuurt, om te vragen of mijn Vitamine C pil
kan worden verplaatst van de avond naar geloof ik de middag... volgens deze begleiding
geeft de Vinamine C pil juist energie om de dag goed door te brengen... misschien is het
zoizo niet handig dat ik die s'avonds slik... maar volgens mij heeft de begleiding al een
paar keer of zo gevraagt aan mijn pleeg moeder, of de Vitamine C pil kan worden verplaatst,
omdat het niet handig lijkt i.v.m. mijn slaap...

Ik heb van iemand op de Glazenpui (dagbesteding van Arduin) een tip binnen gekregen,
om beter te kunnen slapen... dit is door nacht thee te gebruiken, op de hoop dat ik
makkelijker in slaap val... maar als dat niet werkt... tja... dan zouden ze toch een andere
oplossing moeten bedenken... vaak ben ik nog over dingen aan het piekeren of denk ik
teveel aan mijn (blender) plannen... tja... wat kan ik er tegen doen, waar zal het aan
liggen... :-\, weten jullie het ?...

Hoe goed kunnen jullie slapen ?... of hebben jullie misschien enig idee hoe het komt dat ik
de laatste week slecht slaap ?... ik heb inprincipe twee wakkere nachten gehad van de
week... woensdag nacht en zaterdag nacht... hou er rekening mee dat ik mijn dikke darm
groot deels mis, misschien kom ik wat tekort... ben laats geloof ik ergens in juni of zo
naar het internist geweest voor mijn darmen... of hebben jullie enig andere idee wat
het zou kunnen zijn... nou vermeld ik wel, dat het altijd al een poosje heeft geduurt,
voordat ik in slaap viel... slaap meestal door de weeks 5 tot 7 uur per/nacht... s'weekends
slaap/sliep ik veel uit... tot meestal zo'n 8 tot 10 of 11 uur per/nacht... maar heb vaak ook
nogeens dat ik s'avonds veel moet plassen... ik moet veel drinken over dag, s'avonds drink
ik meestal koffie of thee (op mijn woning hebben wij cafeine vrije koffie), maar heb om
negen uur s'avonds zeker ook nog jusderands nodig om mijn ijzer drank in te nemen...

Maar soms word ik bijvoorbeeld midden in de nacht nog wakker... tja hoe werkt het bij
jullie of hebben jullie enige tips hoe ik mijn nachtrust kan verbeteren of wat het probleem
bij mij kan zijn ?... ik heb deze topic speciaal gestart om er over te leuteren...

Succes met jullie antwoorden...
« Laatst bewerkt op: 13 september 2016, 11:48:32 am door superjamie »

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2016, 13:14:10 pm »
Projectjes afmaken zodat je daar niet over hoeft na te denken is iets wat bij mij werkt... ;D

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2016, 14:33:12 pm »
Projectjes afmaken zodat je daar niet over hoeft na te denken is iets wat bij mij werkt... ;D

Tja... maar ik ben niet alleen met blender bezig. Mijn plannen voor na 26-10-2016 is
het leren sturen van mijn dromen (lucide dromen)...

Wat ik misschien kan proberen is voortaan s'avonds me hoofd een beetje leeg maken,
zodat ik s'nachts minder hoeft te piekeren, of anders gezegt een stuk minder vaak...
misschien moet ik dat wel gaan oefenen... om me hoofd elke avond vanaf een uur of
20:00u s'avonds leeg te maken, dan heb ik elke avond door de weeks twee uur om
rust te nemen en s'weekends misschien een half uur langer... misschien begin ik dan
s'weekends om 20:30 uur... en me hoofd te ontspannen... door een stuk minder te leren
piekeren over dingen en 's'avonds om 20:00u me gedachtes over al mijn plannen los te
laten, dan hoop ik op die manier beter te kunnen slapen... het is misschien een kwestie
van trainen...


« Laatst bewerkt op: 13 september 2016, 14:56:54 pm door superjamie »

Offline Ionwe

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
  • CG-Hi Guys
    • Bekijk profiel
    • Ionwe.Prod
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2016, 14:49:01 pm »
Ik teken altijd uit wat ik wil gaan maken, Dan voelt het niet meer alsof ik het zelf moet onthouden om dat het dan op papier staat
Ionwe Production's
Blender Artist and VFX-filmmaker.

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2016, 23:45:25 pm »
mastruberen hielp bij mij altijd... :-)

Offline Ionwe

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
  • CG-Hi Guys
    • Bekijk profiel
    • Ionwe.Prod
« Reactie #5 Gepost op: 14 september 2016, 19:26:25 pm »
Is elke dag mastuberen wel gezond  ;D
Ionwe Production's
Blender Artist and VFX-filmmaker.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2016, 08:01:19 am »
Meer als 4 keer per dag begint wat ongezond te worden... 8)

Offline Mortalae

  • Member
  • *
  • Berichten: 292
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 september 2016, 11:37:34 am »
Meer als 4 keer per dag begint wat ongezond te worden... 8)

4 keer masturberen is ongezond, maar 4 keer met iemand naar bed gaan, is wel gezond? ::)
Ave, morituri te salutant.

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #8 Gepost op: 15 september 2016, 13:20:55 pm »
Gelukkig wordt dat met de jaren minder.  ;D ;D ;D ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 september 2016, 14:22:54 pm »
Meer als 4 keer per dag begint wat ongezond te worden... 8)

4 keer masturberen is ongezond, maar 4 keer met iemand naar bed gaan, is wel gezond? ::)

Yep maar dan wel 2 keer actief en 2 keer passief... 8)

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #10 Gepost op: 15 september 2016, 16:19:46 pm »
Meer als 4 keer per dag begint wat ongezond te worden... 8)
Onzin - zolang je geen eelt of blaren begint te krijgen is er niks aan de hand. Heb ik gehoord...

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #11 Gepost op: 15 september 2016, 17:13:03 pm »
Meer als 4 keer per dag begint wat ongezond te worden... 8)
Onzin - zolang je geen eelt of blaren begint te krijgen is er niks aan de hand. Heb ik gehoord...

En zowel, dan even niks in de hand...

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 september 2016, 20:33:31 pm »
En niet met dezelfde hand paprika chips eten tijdens het zelfbevrediging's  proces, gaat ie op een wortel lijken....

Offline swets

  • Member
  • *
  • Berichten: 433
    • Bekijk profiel
    • Swets Hobby Homepage
« Reactie #13 Gepost op: 15 september 2016, 21:30:11 pm »
toestand... ik heb wel wat los gemaakt....

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #14 Gepost op: 15 september 2016, 22:17:06 pm »
En niet met dezelfde hand paprika chips eten tijdens het zelfbevrediging's  proces, gaat ie op een wortel lijken....

Heb je wel gelijk weer je groente en vitamientjes binnen.  ;D