Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: [1] 2 3 ... 105
1
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Gepost op: 24 april 2018, 15:10:45 pm »
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Q1Pp4K__Il8
Ik had nog hoop. Maar ik zal er aan moeten geloven. Internal is echt weg.

2
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: ik ben Henkus
« Gepost op: 24 april 2018, 08:56:33 am »
Gezellig. Er zitten hier wel meer 60 plussers en zeker ook stripliefhebbers. Als we alles over Blender bespreken dan moeten we minstens 90 worden.

3
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 april 2018, 17:31:23 pm »
Sculpt a day, heerlijk om te doen.

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 21 april 2018, 11:00:48 am »
Halloween is al weer voorbij. Maar toch leuk creepy.

5
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Gepost op: 21 april 2018, 09:44:56 am »
Ik werk uitsluitend met de internal. Dat wordt weer bijscholen dan. Hoewel ik denk/hoop dat het toch wel blijft bestaan,

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 april 2018, 09:54:49 am »
@Ruud: Het Bardo? Daar doet het me aan denken. Niet dat ik er Tibetaans Boedistische idee├źn op na hou, maar het kwam in mij op toen ik het zag. Een overgangsstaat voor de nieuwe incarnatie. Of hoe je het ook moet beschrijven.

7
Onderhanden werk / Re: [Cycles] Realistic Human Modelling, Eerste Keer...
« Gepost op: 18 april 2018, 09:11:59 am »
Heel goed dat je de uitdaging aandurft. Tot nu toe lijkt het je heel aardig af te gaan.

8
Modelleren / Re: Van .svg naar bended Mesh
« Gepost op: 16 april 2018, 16:27:09 pm »
Volgens mij kun je geen loop cut maken omdat in de mesh die ontstaat geen goeie loops staan. Het wordt een beetje brakke topology, vandaar.

9
Leuterhoek / Re: Nieuwe windows
« Gepost op: 15 april 2018, 16:35:56 pm »
sUCCES!

10
Over Blender / Re: Boolean werkt niet zoals ik zou willen
« Gepost op: 15 april 2018, 10:27:50 am »
Fijn dat het gelukt is. En ook prettig dat je de oplossing hier vertelt. Nou weet ik weer van het bestaan van MeshMixer.
Misschien zou je voor de details je nieuwe mesh rond de oude kunnen zetten en dan een shrinkwrap modifier toepassen.

11
Lijkt mij dat het nog allemaal in ontwikkeling is.

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 12 april 2018, 08:00:15 am »
Ziet er leuk uit. Als je de render klein ziet lijkt het een foto. Als je het groot ziet, dan kan zeker het grondvlak met de kasseien nog wel een normal- of bumpmap gebruiken. Het bordje is erg leuk. Als ik zo'n hek had wilde ik ook zo'n bordje.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 april 2018, 20:41:17 pm »
Heel leuk, mijn vingers gaan jeuken als ik het zie. Je hebt dit al aardig onder de knie zo te zien.

14
Over Blender / Re: Boolean werkt niet zoals ik zou willen
« Gepost op: 10 april 2018, 09:29:33 am »
Heb net gelezen wat  JamieVanCadsand zegt over de boolean operator, dit bracht me op een idee.
Je zou het volgende kunnen doen. Je hebt je bot en het object dat gebruikt wordt voor de boolean.
Als je nu van beiden een gelinkte copy maakt en bij beiden niet de boolean toepast, dan kun je zowel het bot als het boolean object veranderen. Omdat ze gelinkt zijn, is de verandering aan de een ook een verandering aan de gelinkte kopie.

Zou kunnen werken. Maar misschien wel een verwarrende workflow.

15
Over Blender / Re: Boolean werkt niet zoals ik zou willen
« Gepost op: 10 april 2018, 08:47:01 am »
Helaas, ik heb ook nog eens extra gekeken, maar ik vrees dat dit beter gaat met 3DS Max.

@Wesley:Waar kun je "use modifier stack" aanvinken?

Pagina's: [1] 2 3 ... 105