Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: [1] 2 3 ... 108
1
Onderhanden werk / sculpt a day (or lifetime)
« Gepost op: 24 april 2018, 16:38:26 pm »
Nieuw topicje voor degene die met sculpten bezig zijn

Probeer net als met de piece a day ieder dag iets te `kleien`

echt. werkt bevrijdend.

Zie jullie werkjes graag tegemoet.

mijn laatste base mesh.

En dan niet de laatste als in er komen er niet meer maar als in de meest recente..

denk dat ik jullie hier nog wel mee ga vervelen..sculpten is echt gaaf (retopology, seams, uv unwrapping en noem het maar op dan weer niet maar ala)





met dank aan Zacharias reinhard...

2
Modelleren / Re: Sculpting
« Gepost op: 24 april 2018, 16:34:09 pm »
modifiers toepassen misschien?

3
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: ik ben Henkus
« Gepost op: 24 april 2018, 07:33:57 am »
Welkom Henk is, leuk om al wat werk van je te zien en als je mensen zoekt om over blender te praten ben je aan het juiste  adres.

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 april 2018, 18:09:52 pm »
Zou ik ook weer eens moeten doen.  :-\

Heee, the man is back ;)

5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 23 april 2018, 17:29:59 pm »
Denk dat ik maar eens aan een sculpt a day ga beginnen.... ;D

hier mijn twisted goofy...
Kan veel gedetailleerder maar is wel een ding van de dag...






6
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Gepost op: 20 april 2018, 11:10:50 am »
2.8 is nog lang niet officieel uitgebracht, 2.9(B zelfs)wel/Blender 2.8 - These builds are from the Blender 2.8 project. Do not use in production nor save important files with it.

Bedoel je niet 2.79b ipv 2.9b

7
Over Blender / Bye bye blender render
« Gepost op: 20 april 2018, 07:23:33 am »
Slecht nieuws voor degene die louter met de internal render engine werken en willen updaten naar 2.8..ze hebben de engine verwijderd voor de ontwikkeling van 2.8 omdat de oude code waarmee de render engine geschreven is de ontwikkeling in de weg zat en ze nu grote sprongen maken. Eeve word de definitieve vervanger.

8
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 april 2018, 21:35:09 pm »
Weer een beetje aan het kleien....



9
Modelleren / Re: Van .svg naar bended Mesh
« Gepost op: 17 april 2018, 11:05:46 am »
Eens met Ruud, retopo of misschien de remesh modifier.

10
Modelleren / Re: Van .svg naar bended Mesh
« Gepost op: 16 april 2018, 13:59:54 pm »
Zou het zo niet weten maar kreeg al aardig wat resultaten als ik op youtube de zoekopdracht svg to blender tutorial gebruik.

11
Leuterhoek / Nieuwe windows
« Gepost op: 15 april 2018, 12:05:14 pm »
Hoi luitjes, ga mijn PC opnieuw instaleren en uit het verleden weet ik dat ik nogal eens wat dingetjes vergeet voordat ik op format gedrukt heb dus het kan zijn dat het even stil is van deze kant... 8)

12
Wat ik begreep is dat er op zijn vroegst aug. 2018 de eerste final release uitkomt.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 april 2018, 11:45:06 am »
Zie net dat jouw tips jouw handtekening zijn jamie en niet naar dit projectje gericht zijn, mijn excuses voor de misinterpretatie  ::)

14
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 12 april 2018, 17:13:48 pm »
Weer een beetje aan het kleien...




Zozo... die kat ziet er goed uit!,
heb je die geschulpt of gemodelleerd?.

bedankt voor je tips jamie maar dit is een piece a day ding, niet een multiple day thing...;) en gemaakt met sculpting.

15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 april 2018, 17:42:26 pm »
Weer een beetje aan het kleien...




Pagina's: [1] 2 3 ... 108