Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 232
1
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen: ik ben Henkus
« Gepost op: 24 april 2018, 09:47:57 am »
Welkom Henkus op het 50+ forum en er zijn hier ook redelijk wat jongeren aanwezig waar je alle vragen aan kwijt kunt.
Ik heb je website eens bekeken en het ziet er allemaal goed uit, nu nog wat mooie Blender renders erbij dan is het helemaal compleet.
P.S.
Ik ben 59 en woon vlak bij de Efteling in Brabant dat is een beetje te ver weg denk ik zo maar als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.
Succes met Blender.

2
Over Blender / Re: Bye bye blender render
« Gepost op: 21 april 2018, 10:50:18 am »
Koos de 2,79b .zip downloaden en goed bewaren dan kun je hem altijd weer installeren.

3
Onderhanden werk / Re: [Cycles] Realistic Human Modelling, Eerste Keer...
« Gepost op: 18 april 2018, 10:32:27 am »
Zo dit ziet er beter uit dan al die lappen tekst ;)
Het gaat goed met het modelleren maar het kan alleen wat strakker ;)
Je kunt daarvoor in Edit mode Looptools /Relax, Gstretch en Flatten gebruiken.

En in Mesh Tools: Smooth Vertex.

Succes.

4
Modelleren / Re: Van .svg naar bended Mesh
« Gepost op: 16 april 2018, 20:04:56 pm »
Ik ben het eens met Koos.
Maar toch een tip: Gooi de Ngons Faces maar weg en extrude scale de buiten randen een paar keer naar binnen.
Het gat wat overblijft vullen met Ctrl F Grid Fill.
wil je er op een andere plaats nog een gat in gebruik Booltools ;)

5
Blender Interface / Re: Beginner Blender. Cntrl+J veranderd mijn Mesh
« Gepost op: 09 april 2018, 19:06:10 pm »
pivot punten.
3d Cursor naar het midden is Shft C

In het menu aan de linkerkant het T menu kun je verschillende opties vinden voor als je in opject mode bent.

Met Shift S kun je verschillende opties vinden voor als je in edit mode bent.

6
Blender Interface / Re: Beginner Blender. Cntrl+J veranderd mijn Mesh
« Gepost op: 05 april 2018, 22:52:28 pm »
Gooi de helft van de bril weg en gebruik dan de mirror modifier dan gaat het zeker lukken.
Bekijk even deze korte tutorial




7
Je hebt in Blender ook nog de Graph Editor daar kun je volgens mij ook veel mee toveren.


8
Animaties / Re: sensei erwinovich
« Gepost op: 04 april 2018, 12:50:38 pm »
Lekker bezig en het is voor mij in ieder geval heel duidelijk hoe ik nu karate pose moet aannemen.

9
Misschien kun je hier wat mee de dope sheet.






10
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 02 april 2018, 13:06:29 pm »
En nog een Eevee testje. ;)



11
Over Blender / Re: Het gaat goed met Blender.
« Gepost op: 01 april 2018, 15:56:48 pm »
Als dat kan ga ik mee. :)

12
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 01 april 2018, 15:38:55 pm »
Gaaf Rozz z'n paasei snuffelaar

Hij is net hier geweest.



Dit was een Eevee test moet nog veel ontdekken in Blender 2.8

13
Over Blender / Het gaat goed met Blender.
« Gepost op: 31 maart 2018, 11:21:50 am »
Die kwam ik tegen bij 3dhype
Blender gaat verhuizen.
https://www.3dhype.com/index.php/nieuws/2492/1

14
Andere software / Re: Krita 4.0.0
« Gepost op: 30 maart 2018, 12:27:06 pm »
Ja die keuze uit al die brushes is geweldig en veel gebruikers van Krita maken zelf ook brushes sets en geven die gratis weg.
Die brushes sets kun je downloaden en dan gewoon in Krita inporteren.
Hier kun je al een set downloaden


Het programma Krita is eigenlijk helemaal uit de kunst en de 4.0 versie is super snel.
Ik heb een betaald programma PaintShop pro maar de snelheid van de brushes kan niet tippen aan dat van Krita.
Als ik de postcode loterij win dan ga ik Krita en Blender ondersteunen met een mooi bedrag.
Dat is nu niet mogelijk anders had ik dat zeker gedaan.  ;)

15
Andere software / Re: Krita 4.0.0
« Gepost op: 29 maart 2018, 10:21:04 am »
Even voor de duidelijkheid Krita is geen 3d programma maar een Paint programma. ;)

Pagina's: [1] 2 3 ... 232