Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 239
1
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 15 juli 2018, 23:04:06 pm »
Ik vindt hem gaaf achtergrond iets donkerder dan wordt het ook nog wat spooky.

2
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 15 juli 2018, 23:02:44 pm »
Doe maar lekker rustig aan je hebt alle tijd hier.  :)

3
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 juli 2018, 11:33:23 am »
Die site was ik ook al tegengekomen en inderdaad een hele materie dus ik hou het er maar bij als het er voor mij mooi uit ziet vind ik het best.  ;)

https://marmoset.co/posts/pbr-texture-conversion/

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 18:52:36 pm »
Ik heb zelf dat baken nog nooit gedaan Ruud, dus ik hoop dat dit het voor jou is en dat je het voor elkaar krijgt.

5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 17:54:07 pm »
Ik zie dat je gewoon in Blender 2.79b bij Bake een gloss kan instellen en Baken.

6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 13 juli 2018, 17:16:51 pm »
De textures van Blender Guru Poliigon hebben een gloss map dit is hetzelfde als een roughness map alleen moet je die dan inverten .

https://blender.stackexchange.com/questions/101831/what-programs-make-a-roughness-map



7
Traditionele artwork / Re: Krita Kat
« Gepost op: 13 juli 2018, 10:25:46 am »
Kijk koos dit is de begin tekening die ik heb gemaakt en heb deze daarna uitgewerkt naar Krita Kat.



8
Traditionele artwork / Re: Krita Kat
« Gepost op: 13 juli 2018, 10:00:48 am »
Koos alles wat ik maak in krita is door mij getekend maar in Krita zitten ook bewerkingen en opties en die gebruik ik dan ook nog zo nu en dan. ;)

9
Traditionele artwork / Re: Krita Kat
« Gepost op: 13 juli 2018, 09:54:44 am »
Goed gezien Rezzy777 het is inderdaad een oog die gespiegeld is.
Ik zal zeker je tip in de image toepassen.

10
Modelleren / Re: Modelleren - meshes verbinden of niet?
« Gepost op: 12 juli 2018, 18:17:31 pm »
Je kunt ook Booltool gebruiken.
Maar hou rekening met wat Koos2 hierboven zegt.



11
Traditionele artwork / Krita Kat
« Gepost op: 12 juli 2018, 17:00:38 pm »
Deze krita Kat wil je niet tegenkomen hij is eng!!



12
Modelleren / Awesome Modeling
« Gepost op: 12 juli 2018, 13:32:41 pm »
Zacharias Reinhardt heeft weer een mooie tutorial en helpt je verder met modelleren.


13
Modelleren / Re: sculpten bij bepaalde delen lukt niet meer.
« Gepost op: 12 juli 2018, 10:47:12 am »
Of gebruik gewoon Dynamic Topology Sculpting.

14
Over Blender / Re: evee
« Gepost op: 12 juli 2018, 10:44:01 am »
Een goede LEER voor de volgende keer. ;)

15
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 12 juli 2018, 10:42:25 am »
Zo Ruud knap stukje modelleerwerk en een doorzetter met de textuur.
Maar nu ga ik iets niet leuks zeggen  :-[ hopelijk zul je het mij nu niet afschieten.  ;)
Zo als ik het had begrepen zou de textuur er realistisch moeten uit zien en dat is volgens mij nog niet gelukt.
ik moet er ook wel even een kanttekening bij geven ik kan het zelf niet beter.
Dus niet getreurd het dak zit er op dus aan het bier nu. ;)

Pagina's: [1] 2 3 ... 239