Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - ijp

Pagina's: [1] 2 3 ... 242
1
Blender is heel veelzijdig en de BlenderXR is dan ook goed op zijn plaats in Blender.

2
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 17 september 2018, 09:06:56 am »
Ik heb blender 2.80 van vandaag gedownload maar deze heeft toch een vreemde defold cube in edit mode is hij opgedeeld in triangular polygons  ::)
Mijn vraag heb ik dit alleen of hebben jullie hier ook last van.



3
Belichting en Rendering / Re: render probleem
« Gepost op: 14 september 2018, 23:19:16 pm »
Je computer kan het hoofdwaarschijnlijk niet aan. :(
Probeer Windows wat simpeler te maken zodat je wat meer power over hebt voor Blender.
hier heb je een paar tips
https://pctipvandedag.nl/windows-10-sneller-10-stappen

In Blender kun je de animatie renderen in jpg of png dan kun je altijd verder gaan waar de animatie is getopt, heel handig bekijk de tutorial maar.
https://www.blenderguru.com/tutorials/rendering-animations

4
Modelleren / Re: Group duplicates langs een Curve
« Gepost op: 10 september 2018, 16:09:20 pm »
Selecteer gewoon je objecten die je in de group wilt hebben en maak er een group van.
Selecteer je curve en in edit mode en selecteer de plaats waar je group moet komen en met Shift s Cursor to selected.
Selecteer je group en met Shift s Selection to cursor.
Selecteer je group en selecteer met shift je de curve en druk ctrl p / follo Path en dan gaat heel de group langs de curve.
Dit gaat ook met Group instance met de Empty.


5
Modelleren / Re: Group duplicates langs een Curve
« Gepost op: 07 september 2018, 17:43:56 pm »
En je kunt ook nog met Group instance werken dat kost je geen extra geheugen.



6
Modelleren / Re: Group duplicates langs een Curve
« Gepost op: 07 september 2018, 17:28:54 pm »
Kijk even de tutorials en selecteer gewoon je group en met ctrl p / follo Path en dan gaat heel de group.




7
Onderhanden werk / Re: bezig met;
« Gepost op: 06 september 2018, 10:44:03 am »
Misschien heb je hier wat aan er zijn 6 delen van deze tutorial.

8
Post Processing en Compositie / Re: Glass: caustics en/of shadows
« Gepost op: 06 september 2018, 10:23:09 am »
Ik heb geen idee.  ::)

Maar met luxrender kun je het in Blender renderen.
http://www.luxrender.net/wiki/Creating_Beautiful_Caustics

9
Leden stellen zich voor / Re: Even voorstellen
« Gepost op: 03 september 2018, 18:16:16 pm »
Ton welkom op het Blender forum.

Misschien heb je hier wat aan.


https://www.faceclips.net/video/IoMeS5ZpfXw/how-to-use-th.html


10
Modelleren / Re: Hoe maak ik een nieuwe vertices?
« Gepost op: 29 augustus 2018, 19:20:09 pm »
Selecteer de twee vertex druk W en kies subdivide.

11
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 24 augustus 2018, 16:07:28 pm »
Super cool.
Knap gemaakt Ruud.
Ik zelf denk weleens dat ons heelal in een glazen kistje ergens bij een reus op zijn nachtkastje staat en dat hij er voor het slapen gaan naar kan kijken.  :o ::)

12
Leden stellen zich voor / Re: Voorstellen
« Gepost op: 24 augustus 2018, 09:44:49 am »
Welkom op dit forum.
Er gaat wel heel wat veranderen in de nieuwe Blender 2.80 dus dan zullen er weer veel nieuwe tutorials te volgen zijn.
Even een tip Begin met Blender 2.79b maar douwnload de Zip file Blender 2.80 ernaast om deze nieuwe Blender je eigen te maken.


13
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 23 augustus 2018, 15:23:58 pm »
Ja deze is helemaal super.

14
Onderhanden werk en demo's / Re: Challange
« Gepost op: 20 augustus 2018, 22:37:33 pm »
Ziet er goed uit Ruud.
Heb je alle objecten zelf gemodelleerd?

15
Eindresultaten / Dan maar wekelijks.
« Gepost op: 18 augustus 2018, 13:46:28 pm »
Blender Guru gaat niet voor dagelijks maar wekelijks.



Het lukt mij ook niet om in een dag iets moois te maken  ;)

Pagina's: [1] 2 3 ... 242