Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: [1] 2 3 ... 100
1
Animatie en Rigging / Re: renderen
« Gepost op: 12 maart 2019, 17:03:11 pm »
Hi de 2.8 is nog steeds in testfase kan een bug zijn.

2
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 10 maart 2019, 23:25:31 pm »
Beetje aan het rommelen met een ontwerp.



3
Modelleren / Re: Is dit mogelijk?
« Gepost op: 07 maart 2019, 20:22:54 pm »
Als je iets maakt op schaal 1:1 en je gaat schalen veranderen de maten altijd, Maar waarom wil je dan schalen?

4
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 maart 2019, 09:23:39 am »
Ja vanuit de texture paint modus, de UV met de hand en daarna een mix met noise en nog wat producual textures.
In dit soort mappen.


5
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 maart 2019, 22:27:00 pm »





6
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 06 maart 2019, 21:14:26 pm »
Paintmap oefening het maken van huid.


7
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 04 maart 2019, 16:57:30 pm »
Beetje aan het spelen.




8
Over Blender / Re: aanpassen van afmetingen persoon aan realiteit
« Gepost op: 08 januari 2019, 22:02:59 pm »
Ik zit effe te denken haar is voor mij ook alweer een tijdje terug.
Apply scale heb je denk ik al toegepast.

9
Over Blender / Re: aanpassen van afmetingen persoon aan realiteit
« Gepost op: 08 januari 2019, 19:53:35 pm »
O vergat ik te melden ,even je camera aan klikken dan komt die in beeld.

10
Over Blender / Re: aanpassen van afmetingen persoon aan realiteit
« Gepost op: 08 januari 2019, 17:53:57 pm »
De clipping wat hoger instellen moet dit oplossen denk ik zo.


11
Over Blender / Re: aanpassen van afmetingen persoon aan realiteit
« Gepost op: 04 januari 2019, 18:23:16 pm »
Een standaard cube is 2 blender eenheden groot, 1 blender eenheid staat tot een meter.

Je kunt de eenheden hier veranderen.


12
Leuterhoek / Re: Prettige jaarwisseling en alvast een goed 2019!
« Gepost op: 04 januari 2019, 18:19:59 pm »
Beste wensen allemaal en een voorspoedig blender jaar.

13
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 11 december 2018, 21:49:30 pm »
Beetje aan het spelen met de wireframe modifier en wireframe node.




14
Onderhanden werk / Re: Mijn huidige project...
« Gepost op: 09 december 2018, 16:25:23 pm »
Werken met seams dan snij je het model uit in de UV. Per onderdeel unwrap in project from view kan ook.

15
Over Blender / Re: Blender 2.8 is Amazing!
« Gepost op: 09 december 2018, 00:27:45 am »
Wat jammer is dat ze de oude kleuren van de tools niet hebben meegenomen :P
Zelfde onderdelen een iets anders jasje.

Pagina's: [1] 2 3 ... 100