Topic: Jeroen Herman  (gelezen 3239 keer)


Offline Hermie

  • Member
  • *
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 april 2015, 13:30:00 pm »
Goedemiddag iedereen!

Mijn naam is Jeroen Herman ik ben 24 jaar en woonachtig te Belgie.
Werken zit er voor mij spijtig genoeg nog niet in, ik ben namelijk nog student in de toegepaste architectuur. Inovatie en techniek staat hierin centraal.
Op het moment ben ik met aan een eindthesis aan het werken die mij voldoende bezig houd. Ik heb blender enkele dagen geleden leren kennen en ik was meteen onder de indruk, ook omdat ik dit zou kunnen toepassen op mijn eindthesis.
Ik ben iemand die altijd open staat voor nieuwe software.

Ik hoop dat ik op dit forum nog veel kan bijleren ;)

Groeten Jeroen

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2015, 14:06:54 pm »
Welkom, en zeker weten dat je hier nog wel wat kunt leren! En als je iets niet kunt vinden gewoon vragen, natuurlijk...  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2015, 14:11:31 pm »
Welkom....en misschien kunnen wij ook nog wat van jou leren,  architectonisch gezien... :D

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2015, 14:25:56 pm »
Welkom op het forum en veel leerplezier!  ;)

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2015, 15:52:43 pm »
Dag Jeroen,

welkom bij deze leuke club van Blenderaars (of blenderheads als je wil). Vraag maar raak zou ik zeggen. Niet dat we alle antwoorden in pacht hebben, maar als we het niet weten zijn we meestal zelf zo geïntrigeerd dat we met zijn allen op zoek gaan.

Het is wel leuk om te zien dat er toch menig Vlaming zijn weg naar dit Nederlandse Forum weet te vinden (ps: ik hoor zelf ook tot die groep). Het is toch een stuk leuker om in het Nederlands te kunnen praten dan steeds alles in het Engels te moeten doen zoals op het Belgische forum.

Jeroen, mag ik vragen aan welke school je die architectuur opleiding volgt?

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2015, 17:44:24 pm »
Jeroen welkom op dit forum.
Je kunt hier zeker je vragen over Blender kwijt er is altijd wel iemand die je kan helpen.
Ik zie dat je uit België komt en daar is Blender ook heel populaire, daarom heb ik me ook aangemeld in België bij het forum http://bbug.be/
Dus op dit forum kun je ook eens een kijkje nemen.

Maar hier is het leuker ;)
Succes.