Topic: Jeroen Herman  (gelezen 3239 keer)


Offline Hermie

  • Member
  • *
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 april 2015, 13:30:00 pm »
Goedemiddag iedereen!

Mijn naam is Jeroen Herman ik ben 24 jaar en woonachtig te Belgie.
Werken zit er voor mij spijtig genoeg nog niet in, ik ben namelijk nog student in de toegepaste architectuur. Inovatie en techniek staat hierin centraal.
Op het moment ben ik met aan een eindthesis aan het werken die mij voldoende bezig houd. Ik heb blender enkele dagen geleden leren kennen en ik was meteen onder de indruk, ook omdat ik dit zou kunnen toepassen op mijn eindthesis.
Ik ben iemand die altijd open staat voor nieuwe software.

Ik hoop dat ik op dit forum nog veel kan bijleren ;)

Groeten Jeroen

Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2015, 14:06:54 pm »
Welkom, en zeker weten dat je hier nog wel wat kunt leren! En als je iets niet kunt vinden gewoon vragen, natuurlijk...  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2015, 14:11:31 pm »
Welkom....en misschien kunnen wij ook nog wat van jou leren,  architectonisch gezien... :D

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2015, 14:25:56 pm »
Welkom op het forum en veel leerplezier!  ;)

Offline Nick Van den Broeck

  • Member
  • *
  • Berichten: 216
    • Bekijk profiel
    • Blender Education
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2015, 15:52:43 pm »
Dag Jeroen,

welkom bij deze leuke club van Blenderaars (of blenderheads als je wil). Vraag maar raak zou ik zeggen. Niet dat we alle antwoorden in pacht hebben, maar als we het niet weten zijn we meestal zelf zo geïntrigeerd dat we met zijn allen op zoek gaan.