Algemeen > Community suggesties

Re: Kleine puntjes

(1/9) > >>

IJp:
Kunnen er niet twee knoppen komen met Vind ik leuk / vind ik niet leuk.
Ik ben nettjes opgevoed en ik wil op een reactie altijd iets terug zeggen al is het maar vind ik leuk maar dan zie ik ook steeds mijn naam te staan in het Forumoverzicht.  :roll:
Met deze knoppen kun je dan mooi aangeven of je het leuk of niet leuk vind, net als Facebook maar dan beter met de extra knop vind ik niet leuk.

Groetjes Wil.  ;)

Mark aka Dark:

--- Citaat van: "ijp" ---Kunnen er niet twee knoppen komen met Vind ik leuk / vind ik niet leuk.
Ik ben nettjes opgevoed en ik wil op een reactie altijd iets terug zeggen al is het maar vind ik leuk maar dan zie ik ook steeds mijn naam te staan in het Forumoverzicht.  :roll:
Met deze knoppen kun je dan mooi aangeven of je het leuk of niet leuk vind, net als Facebook maar dan beter met de extra knop vind ik niet leuk.

Groetjes Wil.  ;)
--- Einde van citaat ---

Leuk idee, ik zal er eens naar kijken. Is een mooie aanvulling op dit forum denk ik.
Ik zou direct ook eens kijken naar wat meer community style dingen zoals: badges en rangen en zo.
Ik ga er niet vanavond naar kijken  ;) , maar ik zal proberen er binnenkort eens naar te kijken. Help me maar herinneren!

MAD

Mark aka Dark:
Al geruime tijd staat het vervangen van de huidige forum software (phpbb) op mijn verlanglijstje. Op aanraden van Jogai heb ik eens gekeken naar de software SMF. Het ziet er gebruiksvriendelijk en compleet uit.

Nu ben ik benieuwd naar wat jullie als leden graag zouden willen zien binnen een nieuw forum. Ik zelf had al wat wensen en ik heb er een paar van leden gekregen:
- links openen in een nieuw tabblad
- portal functionaliteit
- posts kunnen liken/voten
- gebruikersrangen (zoiets als ijp heeft, maar dan met een soort van button/lintje)

Mis je iets of ben ik een suggestie vergeten: dit is je kans!
Ik ben benieuwd!

MAD

JvL:
Volgens mij heb je dan alles wel zo´n beetje. Ik kan in ieder geval niets bedenken wat ik er nog bij zou willen zien.

wimblen:
Ik vraag me af hoe dat met de foto's zit. Nu kun je zo uploaden op het forum. Een mooie optie, maar hoe zit het met het dataverbruik.
Zelf zou ik het heel normaal vinden als ik mijn foto's op mijn eigen server zou zetten en dat het forum die vandaar ophaald.
Het is makkelijker nu het op het forum kan. Maar zitten daar voor jou als beheerder dan extra kosten aan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie