Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - koos2

Pagina's: 1 2 3 [4]
46
Experimenten / Eerste 3D print muisje
« Gepost op: 17 oktober 2014, 16:19:04 pm »
Eindelijk na veel ploeteren is het er, mijn eerste 3D print. In samenwerking met mijn zoon gemaakt.
Wij zijn aangenaam verrast betreft de detaillering. Maar er is nog een hoop te leren.

http://bit.ly/1qI6wWQ

47
Game Engine: vragen en discussies / WebGL
« Gepost op: 05 september 2014, 14:01:22 pm »
Onlangs werd de nieuwe versie van Unity gepresenteerd. Deze zou nu goed kunnen exporteren naar webGL. Op de wishlist en roadmap van Blender zie ik dat ook zij ernaar streven de game engine zo te maken dat het naar webGL kan exporteren. Heel mooi allemaal, zonder plugin dergelijke games spelen. Firefox en Chroom werken hard mee. Hoera, zou ik zeggen.

Maar enige tijd geleden las ik (Ik weet niet meer waar) dat er een reële mogelijkheid is dat Apple webGL wil blokkeren. vergelijkbaar met het Flash gebeuren. Is dit  werkelijk een reële kans of gaat Apple dit ondersteunen?

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

48
Onderbouwde kritiek / Muis niest
« Gepost op: 29 augustus 2014, 08:46:42 am »



Dit is het resultaat van diverse onderzoekjes. Ik heb onderzocht hoe ik een vacht voor de muis kan maken. Of ik deze vacht kan laten groeien (moeizaam, plaatje voor plaatje renderen) en hoe ik met de NLA editor moet omgaan. Deze video bestaat uit 4 belangrijke actions; muis loopt, muis zwaait, muis niest en muis wiebelt. De NLA editor is een goede mogelijkheid om snel een animatie te maken. Je moet er dan natuurlijk wel goed mee leren omgaan. Ik stuit nog regelmatig op problemen. Zijn er mensen die al veel hiermee gewerkt hebben?

Hier kun je het de test bekijken:
https://www.behance.net/gallery/19370377/Blender-test-Piele-niest

49
Leden stellen zich voor / Even voorstellen
« Gepost op: 05 mei 2014, 11:46:23 am »
Heel leuk dat er een Hollandse Blender community is. Kort geleden heb ik mij hierbij aangesloten.

In het verleden heb ik professioneel veel simpele Flash animaties gemaakt. Sinds enige tijd probeer ik Blender onder de knie te krijgen om ook op deze manier animaties te maken. Met Flash heb ik mensen die ik als backup kan gebruiken. Dus als ik het te druk heb of ik word ziek, dan kunnen zij bijspringen.

Mijn hoop is dat ik enkele mensen in deze community vind die zouden kunnen bijspringen als ik Blender animaties maak. Bij mijn eerste zoektocht kwam ik eigenlijk alleen maar hobbyisten tegen. Als er mensen zijn die professioneel met animaties bezig zijn dan wil ik daar graag mee in contact komen. Graag mensen die ervaring hebben met character animation. Het gaat meestal om simpele korte animaties. Ik ben nog lang niet volleerd met Blender maar ben een eindje op weg. Een voorbeeld van mijn eerste Blender pogingen zie je hier. Misschien iemand die in een zelfde positie zit, dus professioneel met animaties/illustraties bezig zijn maar dit willen uitbreiden naar 3D.
http://www.behance.net/gallery/self-portrait/10049661

Pagina's: 1 2 3 [4]