Topic: [Duplicating] Gisteren een nieuwe probleem tegen gekomen, -Shift + D- Mislukte !  (gelezen 2747 keer)


superjamie

« Gepost op: 16 juni 2017, 10:00:37 am »
Hoi medeblenders...

Ik wilde gisteren een nieuwe project starten wat nu vanaf komend weekend bij mij
in de planning staat, voor de zaterdagen als ik met mijn laptop naar "de glazenpui"
ga..... wat gisteren dus mislukte vanwegen een groot probleem (nu weet ik niet
of dat nouw een "bug" is die ik tegen kwam, zou best kunnen)...

Ik was bezig met het modelleren van een huis. Toen wilde ik de faces van dat huis
copiëren (Shift + D). Dat werkte dus totaal niet. Ik bleef het proberen, maar het lukte
dus van geen cent...

Hebben jullie enig idee wat dat kan zijn ?... ik heb dit geloof ik nog nooit eerder mee-
gemaakt in blender. Waneer ik gisteren op "Shift + D" drukte, om die faces te copiëren,
werden die faces dus niet gecopieërd. Enig idee hoe dat kan en of het "een bug" is
die zich in blender tijdens modelleren een rol kan spelen ?...

Alvast bedankt voor jullie antwoord, groetjes Jamie.


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2017, 10:05:07 am »
Moet kunnen. Gewoon vandaag nog eens proberen.

superjamie

« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2017, 10:09:37 am »
Moet kunnen. Gewoon vandaag nog eens proberen.

Zoizo wil ik deze project over nieuw doen, maar dit keer heb ik het heel anders in
mijn hoofd. Dit keer wil ik het met veel ondergronds ronde gebouwen en dergelijke,
maar gisteren had ik het heel anders in mijn hoofd, dus al lukte dat "Shift + D" wel,
was het misschien toch ook mislukt. Maar wilde even deze probleempje melden op de
DBC. Om te vragen wat jullie er van vinden.



Offline Zaph

  • Member
  • *
  • Berichten: 540
    • Bekijk profiel
    • Zaph webdevelopment
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2017, 11:12:02 am »
Om te vragen wat jullie er van vinden.
Bij deze: ik vind dat je dat aan iemand anders moet vragen. Niet hier, en zeker niet in 2 verschillende topics.