Topic: Nathan  (gelezen 3912 keer)


Offline Nathan

  • Member
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
    • http://www.karinennathan.nl
« Gepost op: 06 juni 2012, 14:18:12 pm »
Hallo allemaal,

Ik ben zojuist geregistreerd op dit forum, dus bij deze zal ik me introduceren:

Ik ben Nathan. Een van mijn hobby's is Blender. Dat is een paar jaar geleden gestart toen ik op zoek was naar een programma waarmee ik een mooie intro kon maken voor mijn video's (ook een hobby). Ik ben bij Blender 2.49 ingestapt, maar gelukkig kwam 2.5 snel daarna uit, wat toch wel een verademing is t.o.v 2.49. Door licht tijdgebrek kan ik jammer genoeg niet zoveel doen als ik wel zou willen doen met Blender  :? . Ik probeer zoveel mogelijk tutorials te kijken (Blenderguru en BlenderCookie zijn mijn favoriet) en dat toe te passen op mijn projectjes. Vorig jaar heb ik ook de The Nature Academy gevolgd van BlenderGuru. Verschillende resultaten van die cursus zijn op mijn website te vinden.

Ik hoop dat dit forum een succes wordt en dat we op deze manier elkaar kunnen helpen om het beste uit Blender te halen.

Groet,
Nathan
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »

Offline Mark aka Dark

  • *
  • Berichten: 782
    • Bekijk profiel
    • Mijn eigen site
« Reactie #1 Gepost op: 06 juni 2012, 16:11:19 pm »
Hoi Nathan,

Welkom op dit forum. Zo te zien is bij tijd ook altijd de bottleneck. Net al bij mij. Video bewerking is ook 1 van mijn hobby's. Ik maak die vooral voor de familie met bruiloften enzo. Had ik 1 keer gedaan, en nu verwacht iedereen in eens een filmpje, helaas... heb ik een beetje spijt van. Gelukkig zijn de reacties op de films altijd super leuk, dus dat houdt de lol er een beetje in.

MAD
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
MAD staat voor: Mark Aka Dark
Problemen met inloggen? Mail naar: info@dbc-3d.nl

Offline Fred

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
    • http://www.fredsteenbergen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 06 juni 2012, 16:43:48 pm »
Hoi Nathan,

welkom!
Uiteraard meteen op je site gekeken, ziet er goed uit! Heb zelf alleen nog maar boekenwijsheid van Blender (handleiding aan het lezen in de trein) en misschien was het heel simpel, maar je filmpje van Jasper vind ik al gaaf.
Zoiets (maar dan niet met Jasper uiteraard ;-) zou ik zelf inderdaad ook maken voor de films die ik maak. Net als Mark ben ik ook actief met fotografie en maken van films (vrijwilligerswerk wat ik doe wat altijd resulteert in te veel foto's en te veel film ;-)
Zie nu al zoveel mogelijkheden met Blender, dan ik hoop dat het weer snel wintertijd wordt, want dan heeft de dag tenminste 25 uur...
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Testexpert begint met een t en eindigt met een e

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 juli 2012, 08:12:02 am »
Wow, Nathan, wat een leuke website heb je!
En blijkbaar al ver gevorderd, als ik aan het Jasper -filmpje denk, en wat voor een leuke knul is dat!
Ik heb er net zo een, iets meer dan 1 jaar, van mijn dochter (kleinzoon dus!).
Gastenboek van vandaag Peter ==> PKHG  ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »
Doei
       Peter

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #4 Gepost op: 21 juli 2012, 12:15:27 pm »
Hallo Nathan,
Welkom op dit leuke Nederlands forum, ik heb de website natuurlijk ook bekeken en ook mooie foto's van al die kleintjes en jullie Jasper.

Zelf ben ik nu ongeveer 10 maanden bezig met Blender en bekijk ook Blenderguru en BlenderCookie maar ook kleine tutorials op Youtube.
De Tutorial van David Ward zijn ook niet mis.
http://cgcookie.com/blender/2012/05/07/ ... 6-part-01/

Maar ook op dit forum is er nog wat te leren, zo is Peter (PKHG) gestart met het modeleren van een Manga meisje
Daar ben ik ook mee aan de slag gegaan en op die manier leer ik veel dus Nathan Probeer het ook eens.
Veel plezier op dit forum. ;)
« Laatst bewerkt op: 01 januari 1970, 01:00:00 am door Guest »